Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ostoksia. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ostoksia. Näytä kaikki tekstit

torstai 17. huhtikuuta 2008


Uudet "kaverini" saapuivat. Tilasin tussit täältä. Toimitus kesti noin viikon.
Hinta oli 1,99 puntaa per tussi ja toimituskulut 3,98 puntaa tälle määrälle.
Mielestäni hyvä hinta eli euroissa noin 2,46 ja postikulu 4,94 euroissa. Samaiset
tussit maksavat paikallisessa taiteilijatarvike liikeessä 4,60! Eli kannatti maksaa
postikulut :) Temperassa olen nähnyt hinnan olevan 3,80 ja ilmeisesti edullisimmillaan näitä saa Suomesta 3,60, ei vaan valitettavasti täältä päin missä itse asustelen.
Eronahan näissä oli Promarkereihin verrattuna tuo tussin kärki, Promarkereissa on kova ja pyöreä ja Copiceissa pehmeä siveltimen oloinen kärki. Minulla on molempia ja jostain syystä copicit miellyttävät minua enemmän, eli joudun varmaan tuuppaamaan lisätilausta menemään :)

lauantai 1. maaliskuuta 2008


Kävin tänään kaupungilla tarkoituksenani ostaa promarkerin tusseja.
Suomalaisessa ei ollut niitä Manga paketteja, ainoastaan viiden tussin paketteja
15 eur/paketti. En tykännyt niistä värivalinnoista ja painelin Pigmentti kauppaan ostamaan
törkykalliita Copicin tusseja ja samaan konkkaan vielä niille tarkoitettua paperia.
Samalla keräilin irtomyynnistä noita vesiliukoisia vahavärejäkin. Nyt pitäisi vaan aloittaa koklailemaan että minkänäköistä näillä saa aikaiseksi. Jos sinulla on
jo kokemusta ja hyviä vinkkejä niin mieluusti otan vastaan.

perjantai 22. helmikuuta 2008

Ostoksilla


Odotettu paketti saapui tänään.
Kävin ostoksilla Paperikierteessä.
Nyt vaan testailemaan uutuuksia.