StampARTicissa on marraskuun haasteena tehdä joulukortti jossa on kimallusta. Ihan missä muodossa vaan kunhan säihkettä riittää. Tuon kimalteen kuvaaminen vaan on melkoisen hankalaa.... Itse tein Penny Blackin nallen leimakuvalla varustetun kortin. Nämä jouluaiheiset jutut sopivat hyvin, tulee väkisinkin kartutettua vielä niin vähäistä varastoa :)Ja niinkuin Jay Jay huomasi niin tämähän ei ole Penny Blackin leimakuva vaan Stampavien :)
We have a challenge at StampARTic where you should do a Christmas card with lots of sparkling. It is very difficult to get the glitter on the photo... I used the bear image from Penny Black. These Christmas challenges suits very well for me... there is so few cards ready :)
And as Jay Jay noticed this is not a Penny Black image, it is from Stampavie, thanks :)





















Collague asked me to do a card for her friend. Something green and cow/cows... well... green was easy but cows was challenging. Do not own any cow stamps but luckily found one image received from a swop.


