Näytetään tekstit, joissa on tunniste Penny Black kortit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Penny Black kortit. Näytä kaikki tekstit

tiistai 2. marraskuuta 2010

StampARTic

StampARTicissa on marraskuun haasteena tehdä joulukortti jossa on kimallusta. Ihan missä muodossa vaan kunhan säihkettä riittää. Tuon kimalteen kuvaaminen vaan on melkoisen hankalaa.... Itse tein Penny Blackin nallen leimakuvalla varustetun kortin. Nämä jouluaiheiset jutut sopivat hyvin, tulee väkisinkin kartutettua vielä niin vähäistä varastoa :)
Ja niinkuin Jay Jay huomasi niin tämähän ei ole Penny Blackin leimakuva vaan Stampavien :)

We have a challenge at StampARTic where you should do a Christmas card with lots of sparkling. It is very difficult to get the glitter on the photo... I used the bear image from Penny Black. These Christmas challenges suits very well for me... there is so few cards ready :)
And as Jay Jay noticed this is not a Penny Black image, it is from Stampavie, thanks :)

lauantai 5. joulukuuta 2009

Joulua

Kun edelliseen postaukseen tuli hairahdus ihan muihin kuin jouluaiheisiin niin tänään palataan taas ruotuun :) Se nyt vaan on vielä vähän aikaa tätä joulua. Vaikka lahjat onkin ostamatta niin kortit kirjoitin tänään. Eli edes jokin homma tehtynä hyvissä ajoin. Yhden kortin mukaan halusin laittaa pienen kuoressa menevän lahjan ja tein pienen Tilda linnun. En ehtinyt sitten korttien pariin tänään ollenkaan, toivottavasti huomenissa on aikaa.

Back to Christmas theme again. Still some postings to come with this theme. Even I am sooo late with the presents I managed to write all our Christmas cards today. Needed a little gift to go with one card and I made a little Tilda bird. Somehow there has been so many things to do today that there has not been time for cards but hopefully tomorrow...


keskiviikko 25. marraskuuta 2009

Penny Black

Vielä näitä joulukortteja piisaa. Ei ole vielä ehtinyt kyllästyttämään mutta ajatteleppas että kuukauden päästä se on sitten taas ohi :) Tykkään fiilistellä joulua vaikka kuinka aikaisin mutta kun joulupäivän ilta koittaa on minun joulu ohi ja voisin pakata kaikki siihen liittyvät takaisin laatikoihin. Muutenkin osaan nauttia nykyään enemmän ja jättää stressamisen vähemmälle.

Christmas card again, I have nearly all what I need this year and have not got bored them yet. I like to enjoy the feeling of coming Christmas. Now I can take it more relaxed than before. Not so much stressing about cleaning etc.

sunnuntai 15. marraskuuta 2009

StampARTic

Pinkki joulukorrti Penny Blakin leimakuvalla. Eli StampARTicin haasteena on tehdä pinkin sävyinen joulukortti. Mukana voi olla tietty ripaus muutakin niinkuin tässäkin hiiri on ruskea ja tuossa koristekuusessa on muutama vihreä ja sininen tähti. Kunhan päällimmäiseksi jää pinkkiys :) Tätä korttia oli oikeastaan aika hauska tehdä kun se on jotain niin epätyypillistä mitä yleensä miellän jouluteemaan.

At StampARTic we have a new challenge. Do a pink Christmas card. Ofcourse there can be a hint of something else but main thing has to be pink! I made a card with Penny Black happy mouse. It was nice to do this card since pink items are not so Chrismassy what I normally think :)

sunnuntai 30. elokuuta 2009

Tein tämän kortin jonkin aikaa sitten. Työkaverini oli 50-v korttia vailla ja kun kyselin hänen huumorintajustaan niin päädyin sitten tähän kokonaisuuteen. Eli oletin hänen kestävän vähän "erikoisemmankin" leimakuvan :)

My collague needed a card to give to a 50th birthday. I ended up with the Penny Black dancing cat and something else dancing inside :)

perjantai 15. toukokuuta 2009

StampARTic

Laitoin tämän postauksen ajastuksella kun tiesin julkaisupäivän. StampARTicin haasteena tällä kertaa oli musiikki. En ole itse musiikki ihmisiä ollenkaan, mitä nyt tykkään hoilata autossa ajaessani mutta siinä se sitten onkin. Tähän teemaan liittyvää materiaaliakaan en juuri omista. Onneksi kätköistäni löysin edes yhden saadun leimakuvan joka on aiheeseen sopiva ja muutaman palasen paperia jossa on nuottiviivastoa. Muuten yhdistelin vähän erikoisempia värejä yhteen ja tällainen siitä sitten tuli.

I scheduled this posting since I knew the posting time :) At StampARTic there is new challenge and theme is music. This was very challenging for me since music is only something I listen sometimes and it does not play so big role in my life. Luckily found one stamped image from my files. Added some different pieces of papers and thats it.

sunnuntai 12. huhtikuuta 2009

Mihanna DT


Mihannan DT korttina tällä kertaa Penny Blackin siili. Beigen värinen pyöreä korttipohja, jonka reunoja käsittelin muutamalla mustetyynyllä. En laittanut kuviopaperia ollenkaan vaan käytin kuvan taustalla pelkkiä Petaloon kukkia. Viimeistelynä käytin hauskaa päällystettyä rautalankaa ja sipaisin siihen vähän mustetta jotta erottuu paremmin taustasta.
DT card for Mihanna. Penny Black image, coloured with watercolours. Round card base which I decorated with flowers. Used some ribbon which has a ironwire inside so they can be bended so well.
*********************************************************************************
StampARTicissa on uusi artikkeli kuvien kera Leimailutaivas tapahtumasta.
There is a new article at StampARTic from the stamping fair at Helsinki.

tiistai 31. maaliskuuta 2009

DT Mihanna


Mihannassa on alkanut Huhtihulinat. Luvassa tarjouksia koko huhtikuun ajan. Kannattaa siis poiketa katsomaan :)

Kortissa Penny Blackin hurmaava keijukaisprinsessa Fairydust. Väritin hänet vesiväreillä ja laitoin runsaasti kimalle liimaa mekkoon ja tähtiin. Korttipohjana tummanharmaa ympyräkortti ja sen päällä kukallinen paperi. Kukat ovat Petaloon kauniita kerrostettuja kaunokaisia. Taivuteltavaa vaaleanpunaista narua kiekuralla. Tajusin näin jälkikäteen että tuohon nauhaan olisi voinut pujottaa vaikka helmiä lisäkoristeeksi. Toisen kukan alla nauhaa ja taivuteltavaa vihreää narua.
DT card for a finnish crafting store. Coloured this Penny Black image with watercolours and added lots of glitterglue. Flowers are from Petaloo.

tiistai 10. maaliskuuta 2009

StampARTic


StampARTicissa on jälleen uusi haaste jonka aiheena on tehdä kortti jonka etusivulla on käytetty kymmentä eri leimasinta. Ensimmäinen ajatukseni oli lähteä kasaamaan kuva Penny Blackin pienillä akryylileimasimilla ja siinä ajatuksessa sitten pysyinkin vaikka joitain sivuraiteitakin vähän funtsailin. Eli maskasin noita pikkukavereita jonoon marssimaan. Teksti on myös Pennyn sekä nuo pienet perhoset. Itse käytin useampaakin leimasinta kuin 10. Jälkikäteen jäi harmittamaan tuo kauhea hörhellys kuvan yläpuolella. Miksi ihmeessä sitä piti väkisin alkaa värkkäämään jotain mikä ei sitten kuitenkaan toiminut ollenkaan? No näitäkin välillä sattuu :)


There is a new challenge at StampARTic. You should use 10 different stamps and these needs to be on the cover. I actually used more than 10. First idea was to use little acrylic stamps from Penny Black and I stayed with that idea. I masked those little fellows to be in the line going to a Birthday party of a friend. I am very happy with the picture, it turned out well but then I was questioning why did I have to try to add something what was needed at all... I mean all those things on the top of the picture.

sunnuntai 1. maaliskuuta 2009

StampARTic

There is a new challenge at StampARTic. Camilla has done a great sketch. I decided to use this great dancing cat from Penny Black. She is so great! I had small difficulties to find decorations to this one. I tried atleast hundred different things, and was not satisfied with any :))))

StampARTicissa on jälleen uusi haaste. Camilla on tehnyt kivan mallin. Päädyin vaihteeksi tähän Penny Blackin mainioon kissaan. Aikamoisia vaikeuksia koin kun yritin etsiä sopivia koristuksia. Kokeilin erilaisia vaihtoehtoja eikä mikään oikein miellyttänyt. Täytyy varmaan lähteä shoppailemaan :))))

lauantai 10. tammikuuta 2009

StampARTic

Unfortunately it is a quick posting. There is a great new challenge on StampARTic go ahead and check it out. Hopefully you get inspired by those really stunning cards out there.
I did a shaker with Penny Black image. Used some golden hearts inside the box.

Tänään on startannut uusi haaste StampARTicissa. Käykääpä katsomassa miten ihania kortteja DT-ryhmä on saanut aikaiseksi. Itse tein helistinkortin Penny Blackin kuvalla ja kullanvärisillä sydämmillä. Nyt on vaan tällainen pikainen postaus... täytyy rientää tekemään lisää DT-kortteja :)

sunnuntai 28. joulukuuta 2008


Little Penny Black card, that small girl is so cute sitting there. Wanted to try some mint and pink together and this is what it came. Will need to go to work tomorrow... would like to continue these lazy days :) Great week for you!

Pieni Penny Blacki kortti, kokeiluna pinkkiä ja minttua. Ihan kiva yhdistelmä. AnitaH:lle kiitos tästä ihanaisesta leimakuvasta. En vaan oikein ymmärtänyt tuota jalkaosaa, että mitä siinä niinkuin on, ilmeisesti tossut mutta mitä muuta??? Väritin sitten kokonaan ruskeaksi kun en ymmärtänyt :))) Meinaa olla vähän ongelmia orientoitua huomiseen töihin lähtöön... nukkumaan pitäisi painella piakkoin että jaksaa aamulla nousta. On päässyt tuo rytmi hieman keikahtamaan... no huomenna väsyttää mutta josko sitten tiistaina olisi jo virkeämpää. Mukavaa viikonaloitusta kaikille!

maanantai 22. joulukuuta 2008

Tulin vielä laittamaan jouluntoivotukset kun odottelen bataattilaatikkoa uunista. Nyt on sitten kaikki tehty, en ehtinyt ihan kaikkea mitä olin meinannut mutta huomenna täytyy ottaa jo rennosti ja käydä viemässä muutamat joulutervehdykset. Mieheni hermo kestää onneksi huomisen kaupassa käymisen, jos minun pitäisi mennä niin olisi joulu pilalla :)
Kiitokset kaikille jouluntoivotuksista ja minä puolestani haluan myös toivottaa kaikille rauhallista ja mukavaa pyhien aikaa. Itse oikein odotan tulevia vapaapäiviä josko jo loppuviikosta voisi kaivella vaivihkaa askarteluromppeita esiin :)

Thank you for all the wishes I have got and I want to also wish a Very Merry Holidays to everyone. Enjoy the free time with your families and load batteries for the coming year.



keskiviikko 19. marraskuuta 2008


Ihan ensin täytyy sanoa että harmittaa kun olen ollut viimeaikoina niin kiireinen että blogin pito on jäänyt ihan retuperälle. Enkä ole ehtinyt vierailuille kommentoimaan... valitettavasti tätä samaa huisketta on näköpiirissä vielä muutaman viikon. Meinaa välistä oikein ahdistaa kun ei pääse askartelujen pariin, se kun olisi niin rentouttavaa... uusia ihania materiaalejakin olisi niin että sormet ihan syyhyää mutta ei auta. Toiveeni kohdistuvat tulevaan viikonloppuun, josko vaikka sunnuntaina olisi tilaisuus edes vähän :) Kiitos kaikista ihanista tunnustuksista joita olen viimeaikoina saanut ja olen niiden kanssa ollut valitettavasti aivan yhtä "huono" kuin muunkin bloggailun kanssa.
Meillä oli tänään pikkutyttöjen kekkerit ja helmoja & huisketta riitti yllinkyllin. Kakkutarjoilujen jälkeen ehdin viimeistelmään tämän Penny Blackin keskeneräisenä lojuneen kortin.

I have been very poor blogger lately, sorry. It has been very hectic here at home and at work lately. Feeling quite sad since do not have the time to play with my crafting stuff. Today had couple of minutes and finished this Penny Black card which has been lying on my desk quite a long time... Thank you for the awards you have given me, they warm my heart so much, unfortunately been very worse forwarding them...

sunnuntai 2. marraskuuta 2008


Joulua jälleen. Olen saanut tämän ihastuttavan leimakuvan, tosi mukava väritettävä. Tällä kertaa huiskin vesiväreillä. Taustapaperi Memory Boxilta ja lehdet & kukat lävistimellä tehtyjä.

Today we have a beautiful crisp weather here in Finland. Sun is shining and it is about 2 degrees, it was under zero when I woke up. Would need to change winter tyers...
Made a bright Christmas card. Got this nice Penny Black image and it was so nice to colour. Used watercolours. Memory Box paper and punced leaves.

torstai 25. syyskuuta 2008

Sinisen sävyä... Penny Blackin enkelin kera. Tähtiä ja vähän hörhellystä. Joulukortiksi ajattelin ja laitoin tekstin sen mukaan. Vaikka kelit ovat olleet aivan muuta kuin jouluisia niin nyt kun ispistä on näihin tunnelmiin niin se on tehtävä, sitä kun ei tiedä koska se loppuu :)Mukavaa päivää kaikille!

Lovely weather here in Finland continues and I am working with Christmas cards :) Need to do them when have the feeling and there is quite a many to do still... (Nessy, I am not even near to you :) ) Have a great day!

maanantai 15. syyskuuta 2008

Penny Black hiiri kortti. Kuvan sain Minnikseltä, kiitos näitä on ollut hauska väritellä.
Tässä kuvassa on mielestäni sellaista ensilumen iloa oikein roppakaupalla. Ja jos näin kylmää jatkuu niin ei se kaukana se ensi lumi olekkaan :)) Sinistä sävyä pitkästä aikaa.

Here is joy of first snow... it is not faraway :) we have had quite cold here in Finland lately and if it continues there might come snow soon :) (hopefully not!) Shades of blue for a change.

lauantai 13. syyskuuta 2008

Ai miten niin ruskea on lempivärini :))))) Tämä leimakuva on kyllä ihan mahdottoman ihana, sain sen Minnikseltä ja epäilisin sen olevan vanhempia Penny Blackejä. Taustalla oleva paperi on Memory Box joulupapereita joita on tulossa Suomeenkin myyntiin, Eeppilän Heli ystävällisesti järjesti asian :). Värit ja sävyt ovat juuri sellaisia mistä minä pidän ja erittäin hyvälaatuisiakin vielä kaikenlisäksi, sellaisia vähän paksumpia niinkuin BG:n paperitkin.
Edit: On tullut muutamia kyssäreitä siitä että kauanko menee kun teen yhden kortin. Siihen en valitettavasti pysty oikein vastaamaan. Teen näitä niin monessa osassa, yhtenä iltana värittelen kuvia toisena väsään valmiiksi. Joku kortti valmistuu saman tien, joku toinen saattaa lepäillä pöydällä pidempäänkin kun ei meinaa millään loksahtaa... Mutta kyllä, vietän paljon aikaa näiden korttiaskartelujen parissa. Toisaalta en esim. katso telkkaria enää ollenkaan ja olen huomannut että aikaa jää kummasti kaikkeen muuhun mitä ei aiemmin ehtinyt. Tämä askartelu on minulle niinkuin varmaan useimmille muillekkin kortteilijalle sellainen rentoutumiskeino ja henkireikä että siihen käytetty aika on sijoitus omaan iloiseen mieleen. (niin ja tämähän ei ollut mikään "puolustuspuhe", ajatuksia vaan :))) ).

Had this image from my blogging friend and I think it is very adorable, what you think? I believe it is from Penny Black some older collection. Paper I used on a background is from Memory Box Christmas collection. Can you guess what is my favourite colour? :)))

torstai 11. syyskuuta 2008


Tänään tein tällaisen vähän simppelimmän kortin. Minnis lähetti minulle ihania matskuja niin niistähän piti heti vähän kokeilla... ihana tämä leimakuva. Värittelin vesiväreillä ja kaivelin vähän vanhempia paperivarastojani löytääkseni jotain tähän kuvaan sopivaa.

Simple card today. Had some nice images and embellishments from my blogging friend. Tried one of those lovely images right away. Coloured with watercolours.

perjantai 22. elokuuta 2008

Työkaverini tilasi kortin ystävälleen syntymäpäiväksi. Ohjeet olivat lehmä ja vihreä... no tuo vihreä oli kohtuullisen helppo mutta se lehmä... se olikin jo sitten haasteellisempi. Itselläni ei ole yhtään lehmäleimasinta mutta onneksi löysin kätköistäni muutaman vaihtarina tulleen Pennyn leimakuvan. Tässä ne mamsellit ovat nyt sitten juhliin lähdössä:

Collague asked me to do a card for her friend. Something green and cow/cows... well... green was easy but cows was challenging. Do not own any cow stamps but luckily found one image received from a swop.